mars 31, 2010

så, då är det b-day

asså ångesten iför min f-dag har varigt helt sinnes. en eventuell 30-års kris nästa år känns totalt ofarlig, med förhoppningen att läget ej är status quo 2011.

som sagt varit på pisshumör med gråt och ångest hela tisdagen. kl 20.35 när jag dessutom var så hungrig att jag var ännu mer neggo ringde min ex-älskare från indien. han ba: "grattis!" jag ba: "mä det är imorrn." han: "men här är det över midnatt och du fyller år." asså att gratta nån några minuter över midnatt är väl ganska vedertaget men då krävs det väl att man är i den tidszonen där den nya dagen börjat. eller?? kan ju inte fira den iförväg. helt meningslöst, iaf om man är sur och gråtfärdig samtidigt och verkligen inte ser fram emot nästa dag. jaja, det fick han veta också. yup, that's me tacksam tjej_foreva. not.

Inga kommentarer: