juli 26, 2010

sooo sad today...

använde mina internet-skills och fandt lige ud af, lol tänkte inte ens att det var danska. okej hittade precis på det world wide web att min flört på jobbet är född 1987. nittonhundraåttiosju!! herregud, det är ju nästan barnarov. funkar med nån man möter i byen för en omgång på småtimmarna. men att flörta och potentiellt fråga efter nummer, nej det är fan inte okej. herregud. mitt hjärta som typ hoppade till när jag såg att han faktiskt var och käkade idag (lång historia kort, jobbar i en matsal, typ mattant, haha. dock fancy matsal, ännu mer lol iofs). blev seriöst glad när han kom ut och snackade med mig och så är han fucking 23 år. nedtur. har just tröstätit vitt bröd med massa smör och sylt. helvete jag som skulle sluta med det. visserligen är jag smalare än jag varit på många år. men min kropp hade mått bra av lite nyttig (och äcklig) mat och inte bara fasta och flytade kolhydrater.

Inga kommentarer: