januari 08, 2009

meningslösaste_inlägget_ever

gjorde faktiskt lite nytta idag men mycket ligger fortfarande långt bak i hjärnförvaringen. har ju lärt mig det en gång men som med så mycket annat jag tryckt in i skallen till en tenta så har det försvunnit ut igen alltför snabbt. trixade runt en massa med google earth, älskar att zooma in och ut och att få göra det på arbetstid är inte mig emot. inser att detta kanske inte är best_blog_material men är man naturvetare så är man. (alltså man syftar på jag, mig, i detta fallet om det inte framgick).

annars kan jag bara säga: idag åt jag den läckra kombinationen ägg och makrill i tomatsås. är makrillen utrotningshotad? måste googla! annars blir det en sak mer på förbjudet_att_äta_listan. där bla. tonfisk och tigerräkor varit sen länge med den har ju fått sällskap av diverse köttprodukter i höstas och nu nyligen även vanliga räkor. blir det nåt kvar?
update: okej, makrill verkar vara safe. *puh* trodde jag. *liveblogg* den tydligen till viss del utfiskad runt europa men finns i stora mängder vid usa. oh no, hur ska jag förhålla mig till detta? långt att transportera från usa men det går ju med båt kanske inte så farligt ändå. eller? *moraliskt dilemma*

fan_vad_jag_älskar_underscore_!_!_ alla_mina_filer_på_jobb_har_megalånga_namn

Inga kommentarer: