mars 02, 2009

balla tjejer

tjej 1: - pappa tvingar mig att fylla i ett excelark med alla mina utgifter.
tjej 2: - skriver du då 5 gram kokain? *höhöhö*
tjej 1: - kul! nej det gör jag ju inte!
tjej 2: - åh, vet du vad som hände mig? var ju ute och så skulle de andra dra, så jag följde med åt deras håll, tänkte sova hemma skulle ju på familjekalas dan efter ändå. men, asså sen glömde jag helt bort pupillerna. mamma typ: "gud dina pupiller! har du tagit droger?"
tjej 1: -näää. åhh.
tjej 2: - sen tog de upp det när vi satt på kalaset inför alla. "ja, patricia knarkar ju!" "neeeej, det gör jag inte alls!!"
tjej 1: - shit vad jobbigt, men asså jag var på en sån fet fest, det låg typ kokain i en stor hög och amfetamin i en annan. åh folk sa: "ta bara, bara ta!"
tjej 2: - coolt!
tjej 1: - fast jag har slutat nu. gillar inte vad som händer. minns typ inget.
tjej 2: - ja, asså jag har också slutat.

jag bah *oh lord*

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

O_O!!!

anna sa...

försökte koncentrera mig på deckaren men det var svårt. mkt underhållande!