mars 10, 2009

bra köp!

okej, okej, måste nog revidera vilken som är "bästa matkassen". fatta att idag fick jag för 295,50 kroner, en mjölk, en yoggi, tre passionsfrukter, två flaskor bacardi (razz & apple om nån antecknar) plus två orkidéer obs! tvåstjälkade med respektive 11 och 13 blommor/knoppar. nog bästa_matkassen_ever.

nu ska jag cykla till faster och hämta utrustning för mitt tripp norrut till helgen och hälsa på farmor. numera bor hon i huset mitt över faster, ja alltså på demensboende. hoppas hon känner igen mig. hoppas inte att hon frågar om jag har barn. ooohh, förresten min chef hade sin lilla dotter med sig idag. jag bara: "hej, lilla vännen, hur har du det?". ungen ba *storsmalj* *sträcker händerna mot mig* varpå chefen langar över kiddet. jag tar emot och alla bara "aaawww". jag *hold tight, don't drop*. måste cykla. pusshej!

update: ok, kom på på cykeln det även var *yezz!!! alla loves me, me, me!* *pluspoäng hos chefen*

Inga kommentarer: