mars 23, 2009

vissa dagar vill jag bara vara chef och skälla på alla

blivit lite dåligt med inlägg, har helt enkelt inte varit så sugen. the life har känts trist. jobbet är så tungt vissa dagar att jag bara vill skrika högt, vilket jag visserligen också gör . mina kollegor blir inte riktigt kloka på mig. ena minuten tittar jag glatt in på folks kontor och hejjar för att nästa minut dundra fram rasande i korridoren. förklarade för min chef idag att jag har en tendens att bli liiite väl engagerad och är inte riktigt så arg som jag låter även om rösten är i skrik-mode. men tror jag börjar få kontroll på läget och är faktiskt grym på det jag gör. min egen fantastiskhet kommer över mig ibland, då bara jag high-fivar och ryggdunkar mig själv.

sen har jag förmodligen lyckats lösa dilemmat jag tänkt en massa på den senaste tiden. semestern. fyra, kanske fem, hela jävla veckor att fylla med nåt. har alltid varit dålig på att planera långt fram i tiden och allt med mammas sjukdom och bortgång har inte hjälpt till heller. känner mig inte helt på samma plan som mina vänner så semsteraktivitetsplanering är svårt, tills nu. det blir helt enkelt en lång, jävla resa, okej inte evighetslång men några veckor. dyrt ja, men här finns resurser. *gör karriär*

Inga kommentarer: