april 08, 2009

blogginspo = noll. konka ej bra för det kreativa

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
kvinnliga ledarvargen, saknas.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
pappas skåp för räkningar och skit, egentligen ett linneskåp

Vad såg du senast på TV?
vet inte kollar inte tv längre, men brollan och hans tjej kollar på rent hus nu.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
den är nog 19.49. oj den var 20.34, det borde jag vetat kollade ju för 10 min sen.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
sjukt störig tv-röst som låter som ett barnprogram. lite av kidsens gullande också.

När du senast var ute, vad gjorde du då?
hälsade på en gammal vän till familjen som kom och lånade ett släp.

Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
uppdaterade mig på lite bloggar. randomgooglade folk. läste mashas gamla från rodeo.

Drömde du något inatt?
så jävla mkt. vänt helt på dygnet sen konkursen var ett faktum. sov på soffan hemma i kbh igår. kunde inte somna inatt. läste till halv fyra (guldkompassen, typ barnbok fast helt okej). sen kunde jag inte somna efter det. sjuuuukt åskoväder. regnet öste ner och blixtarna var out of this world!

När skrattade du senast?
säkert åt nåt "ballt" på nätet. som att black ascot är fejk. skrivs av en reklambyrå och är promo för operan vanessa i mlamö.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
typ en affisch om skagenmålare från arken, nåt museum utanför kbh. och en picassokopia från ett holländskt museum. guernica (min gamla forexbuddy. lol! inte sett det förut!!)

Har du sett något konstigt på sista tiden?
nja, lillebrors tjej kollar på mig (!!!) som om jag vore en kändis eller nåt. vet inte hur många komplimanger jag fått. asså, tjejen är 15 bast så det är okej. tro fan att hon tycker jag är fantastisk.

Vad tycker du om den här utmaningen?
helt ok. har ingen jävla aning vad jag ska göra med all tid så fine by me. käka svenskt lösgodis blev inte så kul i längden. mår illa nu.

Vilken var den senaste filmen du såg?
the queen. riktigt bra. hade liksom glömt vad den handlade om. sen läste jag brittiska kungahusets historia i tre timmar. love historia men minns inget. typ the tudors och elizabeth-filmerna = me liki!

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
den resan till indonesien som jag precis skulle köpa innan the konka. sen typ en lägga på varje sida av sundet så jag slapp åka hem när det är natt och bara enjoy the advantages of each land.

Tycker du om att dansa?
nej faktiskt inte speciellt mycket alls. senast nu i helgen vid fem-snåret med alla koola klubbkidz, matilda bara "men ska vi inte dansa?" jag bara "nej" *svårflörtad*. händer dock ibland och då är jag oftast full och mjuk i kroppen.

George Bush?
jävla idiot. tur att vi slipper honom

Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
märta och kanske..... nej jag vet inte. bara märta än så länge.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
visserligen danmark = kontinenten men känns inte som utomlands. mjölken ser bara annorlunda ut. skulle kunna tänka mig att flytta nånstans lite mer eksåtiskt

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
inte för att jag tror på honom men: "din mamma, mormor och morfar och hunden väntar här borta!" *jippi*

Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
alla randoms/friends som läser bloggen.

nu ska jag slösa på pappas telefonräkning lite. tjipp!

Inga kommentarer: