april 09, 2009

påsk 1.0

de två senaste nätterna har jag sovit så sjukt dåligt. om det är fullmånen eller vad, kan inte somna under hela natten först med i-poden i öronen (angus & julia stone, bra insomningsmusik) kan jag slappna av någon gång framåt morgonen. sen sover jag som en sten och drömmer en massa sjuka grejor. i morse var det nåt men min pappa, jag och sophie från stureplan. man ba *what???* när medvetenheten kommer tillbaka.

annars är status ungefär allmän stiltje. tar det bara lugnt, läser, går längs havet och läser tidningen. åh, vad jag saknar att inte ha tidning på morgonen! försöker inte tänka på att jag är arbetslös i finanskrisen utan se det som en nyttig erfarenhet och bara ta lärdom av det (shit vad det lät pretto, sorry 'bout that). dock en väldigt dyr läxa, typ 85 000 sek dyr. men jaja, jag kommer nog ur detta också.

sen har jag tänkt mycket på min kollega. blicken jag fick i tisdags när vi sa hej då och önskade glad påsk gör mig så förbryllad. vad betydde den liksom?

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Hej hej, hur är läget på andra sidan vattenpölen?

anna sa...

jodå. sol ute - sol i sinne. eller inte.