april 01, 2009

för det är ingen vanlig dag

så har födelsedagen passerat och jag känner mig nöjd att jag faktiskt inte är trettio än. kollegorna har firat mig med dannebrogar och massa tillykke och jag bjöd dem på sjukt uppskattad kladdkaka. ikväll var jag med mina fina vänner och åt gott och vinade lite. helt enkelt en bra början och slut men nånstans mitt på dagen blev det lite konstigt. konstigt är iofs en mild benämning - vi kan väl säga så här: jag kommer förmodligen att få en hel del ledig tid framöver.

4 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Men vadå? Varslad? Fy vad surt på födelsedagen!

anna sa...

vi har konkat!

It's all gonna be fine sa...

Men gud! Fan vad trist, det gick ju så bra för dig där och allt.

anna sa...

jag vet. jag var så heeeeet. jaja, chefen sa idag att han var mkt nöjd med att han anställde mig. "ja, du har ju verkligen satt dig i respekt."