april 02, 2009

denna dagen - ett liv

asså idag, jag vet fan vad som är upp och vad som är ner. förvirrad är bara förnamnet och lite full. varit på "jobb" idag men inte gjort något, får inte göra något. vi åt lunch i vanlig ordning på långbord och då påbörjades gravvinet, 1.5 l flaskor korkades upp i, det fortsatte sen i julsnaps och öl. har pratat både med kund och med möjlig framtida arbetsgivare lite salongs. lätt den bästa sättet att hantera en jobbig situation - umgås med trevliga kollegor, dricka vin och skratta åt allt. dessutom fått veta en massa informationer som bara är O_O. mängden idioter på så liten areal är sjuk och ännu sjukare är det tiotals tusen danska kronor vi slängt efter idioterna i lön varje månad. inte konstigt att räkneskaperna inte går runt. märker att jag nästan skriver på danska. dags att sova lite, har ju trots allt bokat dejt med min snyggaste kollega (kindbenen - omg! to die for alltså) klockan halv elva utanför zoologisk have. vi ska cykla till förorten imorrn! asså kollegan cyklar varenda dag och jag har sagt att jag ska göra det nån gång till våren och eftersom det inte blir nån vår på firman så kan jag lika bra cykla imorrn. undra om vi kan stanna i ett dike och hångla lite. tjipp ohoj venner!

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Tjipp för dejt!

anna sa...

dock var det inte så "dejtigt". jag toksvettades och var illröd i fejjan. så het var jag liksom. men jag var snygg i mina tajts.