juli 03, 2008

För och emot

Anledningarna till att jag skulle flytta hem till Sverige från denna underbara stad, förutom att jag skulle bli sjukligt ensam och gråta i en hörn, dvs. min minimala toalett, är:
1. Den överjävliga duschkabinen (mystisk motor, my ass, man får säkert inte duscha på kvällar och som straff rinner det inte ner)
2. Den förbannat höga skatten (43% för alla oinsatta)
3. Jag får sparken och blir svartlistad från geografbranschen i Danmark

Anledningarna till att jag aldrig kommer att flytta hem till Sverige är:
1. Blir kär i en köpenhamnare (gärna med snygga käkben, åh ja han ska ju vara kär i mig också annars är det inte mycket att hänga i julgranen)
2. Att jag faktiskt gillar det mesta som har med Danmark och danskarna att göra
3. Jag får vantarna på en satans fin lägenhet som jag aldrig vill släppa.

Helvete vad jag svär, fan också!

Inga kommentarer: