augusti 19, 2008

Blandade skutt och småhopp

- Jag kanske borde bli skatare. De verkar ju ramla och slå sig en hel del, det är jag ju är jättebra på! Senast idag ramlade jag med min cykel, inne på min gård. Fråga min inte hur jag gör, det handlar om skicklighet.

- Har äntligen hittat en frisör efter intensivt googlande. Har tid imorgon. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig och vad jag vill att hon ska göra. Funderade på att ta med några bilder på vad jag tycker är snyggt. Men det är lite krystat. Anna: "Hej, jag har en bild på Cameron Diaz här, jag skulle vilja se ut som henne..." Frisören: "Eh, jo, vi ska se vad vi kan göra." Sen tänker hon: "Fat chance. Kanske Cameron i Den där Mary, ungefär"

- Alla reklambladen från affärerna fylls nu i början-skolan-tider med massa krafs som ungarna ska gå igång på. Bland annat fanns pennskrin som på danska heter... penalhus. Jag associerar definitivt till annat än pennor.

- Det kommer nästan 40 pers på min fest. Helt sjukt, visste inte att hade så stor bekantskapskrets nu när jag lämnat Lund eller som den också kallas: studentstaden-med-massa-ytliga-vänner-som-man-hälsar-på-under-berusning.

Inga kommentarer: