augusti 14, 2008

Är fortfarande lite illamående

Var ute och käkade lunch idag och eftersom vi hade en tekniker från Manchester på kontoret så tog vi tog med honom till det lite godare haket. Jag äter en fin club sandwich med onödiga kalorier. Killarna käkar grodhamburgare, dock inget grodkött utan oxfärs. När S nästan är färdig med sin burgare ska han äta salladen. Ut kravlar en två centimeter lång tusenfoting. Den kränger och vrider på kroppen. Jag trodde jag skulle dö. Okej, det var en överdrift men jag trodde jag skulle kräka, har ju väldigt lätt för det. Alla slutade äta. Matglädjen tog slut. S fick gömma tusenfotingen under ett salladsblad men den kravlar banne mig fram igen. Fy för!

Det var det värsta i resturangäckel jag varit med om. Tur i oturen var ju att okymmesätandet fick ett abrupt slut. Man ska se det positiva i allt.

Inga kommentarer: