februari 13, 2009

fan fan fan!

har varit sur hela kvällen. först riktigt besviken och ledsen sen förbannad nu mest uppgiven. asså egentligen har det inte hänt nåt allvarligt men lägenheten som jag kärat ner mig i är såld. fatta. SÅLD! så jävla trist. okej, okej, jag fattar att det är svårt med budgivningar å skit när budet trissas upp. men i detta fallet, come an! 15 tussar över utropspris, det är ju för fan ingenting. värsta var att jag hade en känsla att denna kunde bli min och att det nog inte var en omöjlighet, att den inte skulle gå upp så mycket i pris. bokat visning på söndag med pappa. men nej så blir säljaren helt stirrig och säljer på första budet. amen allstå. ja vad fan det är ett fritt land och pengar är inte allt, yada-yada-yada... men tid kan det vara värt. blev så snopen och sur när mäklaren ringde att jag bad honom hälsa att jag hade gett mer_mycket_mer.

Inga kommentarer: