februari 06, 2009

miss photogenic

asså, kollat igenom år 2008 i bilder. utav detta har jag dragit några små slutsatser:

1. schizofreni i frisyrer - OMG is that's me!?!?!! herregud, säkert 10 olika färger och ett antal klippningar
2. för att dra en klyscha: mörkt hår - mystisk, blont hår - inte så mystisk
3. boka färgningstid ASAP!!! mörkt, gärna kall brun färg
4. lita inte på folk som säger: "nej, du är inte alls tjock". fy fan vad jag är svullen på hälften av korten, speciellt sommarbilder, vilket är då strumpbyxorna ej håller in. faen!
5. åk ej på sommarsemester med anorektisk kusin, som dessutom blir brun. etiketten vit deg helt korrekt.
6. sträck på ryggen. dålig hållning + e-kupa = mycket massa framtill
7. att skratta med tungan mellan tänderna - inte hett men möjligtvis gulligt
8. kanske fundera lite på att "röra på kroppen"
9. felet ligger kan annars ligga i kameran. köp ny vettja! det hjälper säkert.
10. jag är underbar och helt fantastisk *seriös*

OBS!! om någon av mina vänner läser detta. om ni vet att ni har en bra bild på mig, kan ni inte skicka den då? jag har ju en tendens att larva mig på bild med tveksamt resultat. puss!

Inga kommentarer: