februari 23, 2009

i confess

jag erkänner att jag är beroende - av sjalar. har väl köpt tre den senaste veckan och till våren skulle jag lätt kunna lägga 3000 spänn på halstyg. kan_liksom_inte_låta_bli. men börjar väl inse att de förökar sig lite väl snabbt. men bra på många sätt: hålla halsen (!) varm, piffa till svart/grå jobbkläder men mest dölja pattzen. har definitivt tröttnat på när folk (män!!) glömmer höja blicken när de pratar med en. tyckte typ det var fräckt att exponera brösten när jag var runt 20 nu känns det bara *gäsp*. hellre kort kjol. annars är det skor som jag åtrår - stövlar just nu. köper dock inte så mycket, tur är väl det så som jag ramlar runt. eller snarare lite därför jag inte köper, har haft mycket ont i knät och då känns skor med klack lite meningslöst, typ som skidor utan snö.

Inga kommentarer: