februari 04, 2009

lilla kulan - hur mår du?

hemma efter nio och då blev det falafal, från farbrorn jag hickade för i fredags, som kom ihåg att jag ville ha röd sås! samtidigt som jag mumsade pruttade jag loss överflödig gas från dagen. magen är som en kula när jag går från jobb. alltså seriöst, trodde jag att jag skulle bajsa på mig av fistrycket på tåget hem.

på tåget ja, en sån riktig dansk mand åkte med sin cykel. han påminde om tomtefar, stor och rund med massa skägg. fast bara det att i cykelkorgen bakpå hade han en öppnad guldöl som han lite lättsamt drog fram medan han åkte tåg. *livsnjutare*

en ny bar har öppnat vid mig, sånt gör ju att jag bara *vill inte flytta*. sen ser jag gatflickorna som kurar under paraplyer, trist jobb att ha i spöregn, och bah *saknar trygga sverige*. modeveckan ju, märker inte det nåt. i höstas däremot så hade typ selected show room i samma lokal som baren öppnat i, liksom seleceted, danmarks bästa, wow! helt *shoppingsugen* *not*. idag hade jag, för att matcha mina kollegor eftersom fleece är mer regel än undantag, nåt så fancy och motsägelse som figursydd klänning i gråmelerat mjukistyg fast lite styvare. strävade efter *husvagn deluxe*

Inga kommentarer: