juli 09, 2009

i natt jag drömde...

... eller inatt var det inte riktigt, snarare morgon-förmiddag, jaja skitsamma, jag drömde i alla fall så märkliga drömmar. en lång never-endig om att vi inte hade förberett till min brors student. och då inte han som tog studenten nu i sommar utan han som tog för sådär 7 år sen. folk skulle komma om en timme och alla jag sig ut på skattjakt, varpå jag blev skitsur. vi hade inte porslin och plats för gästerna överhuvudtaget men det värsta var att vi inte hade mat. det enda vi hade att äta var fiskbitar och hackat ägg!!!! HALLÅ, så störd dröm!! det sjuka var att jag vaknade flera gånger och hade ont i magen/kroppen för att festen blev misslyckad och jag var typ tvungen att somna om för att jag ville se om jag kunde vända det.

så alla drömtydare där ute!!! vad betyder detta??? jag vet att jag är en manisk festfixare som vill att allt ska vara perfekt och att alla ska ha roligt och bli fulla men att drömma om det såhär var faktiskt obehagligt.

just det!! hade en dröm till. den var fan ännu mer störd. tyd denna om ni kan! jag blev påmind av någon vän att jag kanske borde raka mig på bröstet, jag hade nämligen brösthår och väldigt långa sådana. inte krulliga men mörka. minns bara att jag stod med pincett och drog dem och sen vaknade jag och kände på bröstet och min lena hud var som en uppenbarelse.

Inga kommentarer: