juli 06, 2009

liten förklaring

något som faktiskt är ett stort plus för denna sommaren 2009, den mest upp-fuckade i mitt liv, är att jag helt plötsligt typ är smal. tror att de till största delen beror på att jag slutat äta p-piller. skiten jag tryckt i mig i 8 år. jag har ifrågasatt och inte helt gillat det, men risken för att jag skulle både återfå den sjuka mensen jag hade när jag var runt 17-20 är ingen höjdare, fast framförallt rädslan att jag skulle få tillbaka finnarna som jag hade i samma period har gjort att jag inte vågat sluta. men för några månader sen tog jag förnuftet till fånga.

än så länge har inget dåligt hänt *peppar peppar* men däremot så rann flera kilo av mig. seriöst det kändes som om någon drog ur proppen på min kropp. den uppsvälldheten som jag länge gett min kassa mage skulden för, kanske i verkligheten var hormonerna. fan jag vet inte asså men 4-5 kilo försvann på några veckor. jippi typ. *kändåsmal kändåsmal* ovanpå det har jag dessutom haft sjukt svårt för att äta nu när det varit så varmt. har fått kämpa för att käka frulle. lunch, allt och dricker mest. så nu är kroppen kanske inte i sin bästa form egentligen och det känns också konstigt för jag är så van vid att alltid tänka på mat och vara hungrig men är det sällan numera. det är ju inte så bra kanske, iaf så var det inte så sjukt clever att käka två croiassanter till lunch på lördagen och sen dra på festival och bara inta öl och vin, fernet och lite vatten. eller jo jag åt faktiskt lite doritos och potatisskruvar. fyllan var beoynd denna värld. herre asså. typ såg ingenting och gick konstant åt fel håll.

för att fortsätta på spåret med den magiska viktminskningen så har jag förr i mitt liv gått ner väldigt mycket i vikt. typ av kärlekssorg och hårt arbete. men denna gången är inget sånt inblandat (om man inte räknar att sitta på sin röv och växla folks pengar som hårt arbete såklart) och dessutom har jag lyckats tajma detta till sommaren. helt sjukt bra gjort. *ironisk* *not* jaja vi får väl se hur länge det varar. problemet som ALLTID infinner sig när jag går ner i vikt är att jag äter så mycket skit för att jag tycker att jag är på minus och därför får "unna" mig, det slutar ju inte så bra direkt. lovar gott att jag idag har ätit en halv limpa firone-bröd, typ nåt durumvetebröd med smör och ost, druckit massa saft och käkat godis. *10 poäng*

Inga kommentarer: