juli 20, 2009

pino med sant

behövde mer plats på hårddisken och tänkte att jag ser "twilight" eftersom den är garanterat inte nåt att spara i längden. haha, så blev det INTE! har nu inom loppet av ett dygn sett den tre, ja just det T_R_E gånger!! herregud, känner mig som en kåt fjortis som har söndertummande twilightböcker på nattduksbordet och pussar godnatt på edward cullen-planschen innan de somnar med händerna under täcket. asså har suttit och googlat en massa halva natten. måste verkligen skaffa mig ett love intrest och det är nu!! kan iofs bero på att jag är extremt uttråkad med min förkylning och två inställda besök i dagarna. men asså seriöst!! att snöa in på vampire love är verkligen inte nåt jag trodde om mig själv. nu ska jag bete mig som min ålder istället och ringa försäkringsbolaget.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Nu tar du och läser Låt den rätta komma in också. Mer vampyr. lite härligt overkligt men ändå bra liksom.
Gällande Wow: jag vill def. se Robyn och Timo o Glasvegas.

anna sa...

ja!! bra förslag. måste till la suede och skaffa lite pockets. är inne i en sån inte-läsa-böcker-period, synd för jag saknar det som bara den.

precis och de spelar på fredagen. tror ni att ni hinner komma upp eller? annars så har jag fått erbjudande att sova hos idha. lite over crowded men om ni kanske inte kan så är det ju guld.