juli 21, 2009

svart och spindlar

oj oj oj vad jag skrattar *galen psykpatient*. seriöst, det var riktigt roligt. synd på spindlarna men det kanske räcker så. for now. men jag har svårt att tänka mig att rosa och prickiga rosetter har den humorn i sin koja. jag har nu helt lagt vampyrintresset till sidan och kommer att fullt koncentrera mig på att bli en hacker-groupie. oh the life! *hackers ftw*

-------
oj helt fyrkantig. kunde fan inte somna igår. ska jobba om typ tre timmar men måste sova mer. råkade ta bort bilden nyss, pallar inte lägga in den igen. ser knappt. såg att masha blev sur. jag tyckte iaf att det var kul. sen har jag ju inte heller en pppis blogg som folk vill hacka. jaja. sängen it is.

-------
på allmän begäran *hybris*

4 kommentarer:

cat sa...

lägg upp print screenen :D

anna sa...

enjoy! och tack för påminnelsen.

Anonym sa...

TACK!! :D

anna sa...

tacka inte - bjud igen. *55+ och precis bjudit syssling på middag*