juli 20, 2009

inte så smart trots allt

kollade runt lite på fejjan nyss, kom in på bilder från nåns bröllop och plötsligt så ser jag en väldigt känd person *polleten trillar ner*. okej nu när jag tänker efter så borde jag fattat redan på efternamnet men nej så långt kom jag uppenbarligen inte. nu var ju tjejen och jag i fråga aldrig speciellt tajta men ändå, typ jag bara retar mig på att jag inte fattade att hon var dotter till en sv sveriges mer kända skådisar. jaja, shame on me, samtidigt så är det aldrig för sent att lära sig nåt nytt.

----
herergud jag är så dålig på att stava. bara helt random kastar fingarna på tangenter och typ hoppas att det kommer fram nåt vettigt. vet inte hur mycket men som skulle vara med, extra bokstäver, omkastade bokstäver jag kan lyckas men - igen kolla- MED såklart. jag har ändå alltid satt pride i att vara bra på stvning (hallå utan a!!!) men sedan jag började blogga så typ pallar jag inte. orkade inte skriva versaler och sedna (igen!?!?!?) gick det rakt utför. jag blir så trött. siffor har jag alltid varit lite kass på, dock blir det extra jobbigt att jobba där jag jobbar eftersom allt är siffror. ibland får jag lite lätt skratta åt mig själv för kunden och förklara att jag är kass på sifforo (WHAT?? ) kunden bara *ler och tror det har att göra med svenskan*

Inga kommentarer: