juni 18, 2009

another underbar dag....

har precis ätit ett helt vitlöksbröd och innan dess en tallrik med spagetti med smör. asså seriöst mina matvanor vissa dagar är helt fukked. men så hade jag visserligen sovit två timmar på soffan så jag var ganska fukked up i skallen hence den lite väl kolhydratstinna kosten. fast jag älskar det, så gott!! även om mättnadskänslan inte kommer förrän det är för sent och sen är magen helt uppsvälld. jaja smällar man får ta för njutning. eller inte kanske, nu mår jag illa. *bulimiker* *skoja*

idag har varit en händelserik fast tråkig dag. åkte till sjukan för att prata med en ny läkare, en sådan som är intresserad av magar. när jag satt i väntrummet så insåg jag att alla som skulle på ultraljud och andra graviditetsgrejor hade samma väntrum. inte mig emot men jag var typ den enda under 35 som var ensam och som inte hade en fotboll/badboll till mage. lång story kort så ska jag ännu en gång få en kamera i röven. (sorry, kanske lite mkt info). kameran i sig är ju inte problemet utan att göra plats för den (ok, lite för mkt info igen..). jaja, det ska nog gå. det bästa (läs inte_så_bra_) är att jag måste lämna prov. OCH SKICKA DET PER POST!! oh lord asså, that's a first.dock måste jag frankera det själv. men grattis brevbärarna i randers, om ni visste vad det var ni bar på. (inte så bra bild, tror det blir ett genomgående tema här)
det här kvalificerar nog också under kategorin "hanna fri**n" eller "jag vill inte veta!!" eftersom fokus är på planscherna och slipper man kanske se den lilla skeden som ska användas. haha. fan vad jag inte är sugen på detta.

efter att jag fått all info om alla undersökningar, jo just det, ska svälja nåt radioaktivt som ska spåras också. kul. verkligen, efter allt det där skulle jag ta blodprover. sjukare kö får man leta efter. tror jag väntade i 1 ½-2 timmar!! för något som gick på 10 min. slog samman två blodprovsomgångar så jag fick fylla 10 rör. jaja blod har jag gott om. under min väntan så insåg jag att jag har en stalker. men det måste jag skriva om separat. lite roligt fast helt loco!!!

inne i stan läste jag tjugotalet sidor om pengatvätt och hur man kollar legg. typ "kolla så att det är personen i fråga. tvekar du, be dem göra underskiften igen. passar kläderna med personen??" - blablabla! jag är inte dum men såna dokument fördummar fan folk. nu vet jag att alla kanske inte är den skarpaste kniven i lådan men hello - COME AN! finns det inget smartare sätt än att läsa hundra sidor på en skärm som är mindre än en pocketbok!! dessutom råkade jag sitta i 12-gradig ac-kyla så när jag kom hem fick jag dricka en balja te och sen somnade jag med en rispåse på magen. *lovin life*

Inga kommentarer: