juni 26, 2009

småsnokeri

kollar på exets bilder från bröllopsresan, varför jag gör det vet jag inte men jag får krypningar!! varför lägga ut bilder på typ sin smekmånadssäng???? usch!!! jag själv lägger ju aldrig ut bilder på fb så jag fattar liksom inte grejen varför man vill låta alla dela detaljerna från sitt liv, visst jag kan ju småglutta lite så visserligen är det okej. praktiskt om inte annat. sen varför jag tittar vet jag inte. vi diskuterade redan när jag kollade på bröllopsbilderna, typ inte för att jag vill vara där själv utan snarare att hade saker varit annorlunda så kunde det varit jag som var på bilderna med honom. FY FAN!!! hemska tanke! nåja, jag är i alla fall sjuuuukt nöjd att den kvällen bröllopet stod så var jag på distortion, drack sprit och hookade med polisen. så mycket bättre kväll ju.

Inga kommentarer: