juni 02, 2009

kan ju göra allt en gång - eller prova snarare

nu svalde jag all stolthet och skickade mail till hela nationens alumniförening. får se hur det går. borde kanske söka jobb på nåt älderboende men samtidigt känner jag att gränsen går nog där. eller? gör den det? jag menar jag är ju överkvalificerad och jag borde inte ta deras jobb. eller borde jag? nu micromiddag och blekhet i solen.

---
update: det var nog inte en så dum idé trots allt. fått många out-of-office-svar men även lite andra svar på mailet; Kreativ och lösningsorienterad, Jag sparar ditt mail och håller öron och ögon öppna. Kul initiativ och jag önskar dig all framgång och lycka. Själv har jag tyvärr ingenting att erbjuda – är pensionär och glassar mig igenom tillvaron efter väl förrättat yrkesliv, men jag tycker att det var så festligt av dig att jag måste höra av mig.

alltid kul att göra en panschis glad. typ. *bjuder på den*

Inga kommentarer: