juni 20, 2009

mer bebisar till folket

tillbaka i byen igen. mycket trevlig midsommar med barn, par och gravve och lilla jag. stort grattis till föräldrarna!!! ni kommer att bli fantastiska. så himla roligt att träffa mina vänner samtidigt som jag börjar känna mig mer och mer annorlunda. förr var det bara att folk var par och sambos men nu är det verkligen barn och förlovningar till höger och vänster. och jag börjar känna mig som svarta fåret, utanför liksom - inte så att jag vill vara där själv utan tvärtom. jag lever mitt liv som jag vill att det ska vara. jag är varken redo för förhållande och kärlek än mindre för ringbyte och barn. nångång såklart men det kan jag inte se inom de närmsta åren. bara att acceptera att mina kompisar ligger 100 steg före - sånt är livet. det brukar inte påverka mig så mycket men nu känner jag mig bara så annorlunda som vill dricka sprit och vara ute hela natten. jag menar klockan är bara barnet och jag kan bli mycket fullare!!! men idag blir det ingen utgång *ledsen smiley*

Inga kommentarer: