juni 30, 2009

ok update för igår och idag

igår var en förjävlig dag. den sammanfattas såhär:

  • ont i magen
  • fick inte ett jobb för att jag var för högutbildad - HELT SANT ASSÅ!!! FY FAN!!
  • grät
  • sov
  • skämdes på banken för att jag hade noll *host host* sorry 415 minus. kul liksom *not*
  • grät lite mer
  • bestämde mig för att det får vara nog med att tycka_synd_om_sig_själv
sen idag så har detta hänt:

  • har fått shitloads med cash!!!! seriöst asså. typ alla svennar som frågar "vad blir det i svenska??" jag har inte kollat vad det är i swedish men eftersom kursen är bra för dk - dålig för s - så är det iaf jävligt mycket pengar i la suede. det märker ju inte jag dock eftersom jag bor här men blir så jobbskadad av alla pendlare som växlade löner idag. men rent ekonomiskt ligger jag fortfarande på minus sen konkursen men jag slipper iaf långa pengar till hyran av pappa på ett tag!!! *stark_å_stolt_81*
  • sålt pengar för runt en mille. danska då asså...
  • fått mess från cykeltröjan!!!! han är på tivoli. jag ba *men ge dig* *sjukt_eftertraktad* nä men allvarligt han måste ha värsta crushen på mig - fattar inte min diss för två veckor sedan. note to self: ointresserad is the way to go.
  • vill åka till roskilde!!! riktigt jävla mycket. mötte min granne innan och till och med hon ska dit och hon är fan mer vuxen än vad jag är. just nu planerar jag att dra dit själv efter jobb på lördag. kanske sjuka mig. nån som henkar på????
  • börjar fundera på att svara cykeltröjan. ett ligg hade kanske inte varit fel. men samtidigt 30 grader varmt och klibbigt. plus att jag inte bajsat på flera dagar. (bajsprovet kommer aldrig att komma iväg till randers. fan!)
update på updaten: fick kopia på min polisanmälan. ska dra det kort
brott/händelse: sexuellt ofredande
brottet: gärningsmannan har trängt sig in på toaletten samtidigt som måläganden (läs ANNA!!!). inne på toaletten hindrade mannen målsäganden att ta sig ut, samtidigt log han mannen och närmade sig måläganden. FATTAR NI!?!?! han följde med in på toa. när jag bara skulle låsa dörren så stod han där!!! helt sjukt!! fan vad jag blev rädd. lyckades behålla lugnet och skrek och knäade honom.

jaja. tydligen har han blivit gripen. tror dock inte han blir åtalad men alltid nåt. skäms dock att jag beskrev honom såhär:
- 180 cm lång
- ljus alt grå tröja
- mörka ögon
- mörkt kortklippt hår
- turkiskt utseende!!!! fy fan vad mesigt/svennigt och bara b-igt av mig. bad om ursäkt till polisen. han ba "men det är din anmälan, du får säga vad du vill."

OBS: polisen har svårt för att skriva adresser uppenbarligen. står typ:
xxxxx-gaade (typ två a. hallå? nej ett räcker)
köpenhamn västra (jävligt internt om man inte vet hur kbhs kommune skriver statsdelar men man skriver liksom inte ut det. bara ett v)
inget postnr. alls. polisen borde nog ha en adresskurs. *postnörd* men det kom ju fram så ska inte gnälla egentligen. men det har jag ju redan gjort. haha!

Inga kommentarer: