maj 23, 2009

bizarre ratio 5218468486898799

allvarligt talat, det som hände för typ en timma sedan är nog något av det mest sjuuuuuka jag varit med om!!!!111 ett vi gick på dronning louises bro efter att ha varit på autonomfest under bron (mer om den sen) och är på väg in mot stan för att åka hem. vem tror ni att jag möter mitt på bron?!?!?!?!!? snubben som sov i min säng!!!!! helt jävla sinnes!! plus att det sjuka i allt det här var att vi pratade om honom för att jag skulle förklara att han hade sagt att jag verkligen verkade älska köpenhamn. JA; JAG ÄLSKAR KBH!!! 4-ever and ever!!!! så bara han kommer där men sina polare. vad är chansen/risken för det?????? han hade dock toppluva över sitt surfarhår (!!!) så det kanske var därför jag tvekade i två sekunder om det var han. asså jag håller på att smälla av bara nu när jag tänker på det. helt loco!!! bonus med allt är att nu vet jag vad han heter!! AMAGAD, detta är ändå det mest ödeslika eller vad fan_man_vill_kalla_det jag varit med om.

11 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Ödet! Fo real! Du tog väl telefonnumret?? Det här måste få en fortsättning!

anna sa...

nej, det gjorde jag ju naturligtvis inte! asså det var inte läge typ. plus att jag kan känna att det är något som spökar (typ ex-kex idon't know). han verkade blyg/reserverad. låter löjligt men jag vill inte tvinga mig på eller nåt. jag vet fan inte! RÖV!

It's all gonna be fine sa...

Hm. Soppa, varför ska det alltid följa med soppa? Ex-kexsoppa osv. Men hur ska du få fatt i honom igen? Kommer du nånvart mha namnet?

anna sa...

jag vet inte vad jag ska göra med det här. jo namnet hjälper väl lite men ändå inte alls. min fina vän försökte tydligen också klämma ur honom ett efternamn, men nej. jag vet däremot vilket ställe som är hans stammishak och ungefär var han bor men... nja asså. stalka känns inte hett. men jag vete fan. tankarna snurrar emellanåt. ska försöka förklara mer imorrn.

It's all gonna be fine sa...

Låter som att du också måste få dig det där stället som stammishak. Gå dit!

anna sa...

ja och nej. på ett sätt så finns det ju typ inget att förlora med samtidigt är det sjukt töntigt.

It's all gonna be fine sa...

Är väl inte alls töntigt! Sånt här ska man inte låta passera bara sådär.

anna sa...

sant. och jag känner det själv, jag kan verkligen inte släppa det!

It's all gonna be fine sa...

Dåså. Klart o betart! Gå dit i helgen!

It's all gonna be fine sa...

(vad enkelt det är att säga åt någon annan att göra det)

anna sa...

eller hur? nä men vi får väl se vad helgen har i sitt sköte (ehuw!).