maj 17, 2009

nu ska ni dööööö!!!

för att få ut mina frustrationer på styrelsen och andra fuck-ups på firman bestämde jag mig för att hugga lite ved. stammen på en björk i 7-8 delar. pappa erkände att han inte trodde att jag skulle orka hålla ut. men det gjorde jag minsann. svetten rann och jag tennis-stönade över hela bygden. men det var det fan värt. träningsvärken sen var ofantlig, men då gick jag ut igen och högg den sista. nu har jag faktiskt fått en armmuskel. tro det eller ej.

nu är det styrelseordföranden som ligger illa till.


början på en fin hög. pappa var nöjd. obs: note att det är tre olika storlekar på veden. klabbar, småpinnar och tändved. inte direkt planerat men gäller att få det att verka som det.


de var liiiite ivägen när man ska grovjobba. lägger de lite snyggt sådär, helt spontant.


okej, de var inte världens största kubbar men tillräckligt för en statstjej.

Inga kommentarer: