maj 19, 2009

hatahatahatahata

saker som jag har jävligt svårt för:

- alla puckade satans svennar som varje gång jag berättar att jag bor i kbh frågar "är inte det dyrt?". nu precis kom posten med ett paket till snubben jag hyr lägenheten av. postaren undrar om inte jag kan signera för paketet, trots att det inte är jag som ska motta, varpå jag svarar att det nog kan gå jag hyr ju lägenheten av honom. då kläcker postaren (som är svensk) ur sig det jag har kommit att hata så mycket. "är det inte dyrt att hyra här?" men va fan det ska väl du skita i!!! din snåla svennejävel som jobbar i danmark och tar pengarna hem till skåne! vad är det för en direkt och närgången fråga att ställa till nån helt random som man inte känner? jag frågar väl inte hur billigt det är att bo i den skithålan han bor i. för det är inte min bizniz!! ARGH! jag blir knäpp. nästa svensk som frågar om min hyra eller kommenterar om att det måste vara dyrt kommer att få en jävla svada som stänker i pannan. jag blir tokig!!!!! samma grej som alla mina parvänner/bekanta som kommenterar någonting om detta och att jag bor dyrt/de bor billigt. jag är för ju ensam och ni är två!!! hur fan ska jag kunna bo i en lägga för de pengarna ni delar på!!!! då får jag bo i en skrubb på 15 kvm. fatta hur mycket pengar ni aldrig behöver lägga ut eftersom ni är sambos. hoppas fan det tar slut så ni inser hur mkt cash det går på att bara leva. FAN!!!

- alla satans danskar som konstant idiotförklarar mig, framförallt på telefon. ok, jag kanske inte pratar perfekt danska när jag varit i sverige hela helgen men FUCK YOU! jag gör mitt bästa och pratar fan jävligt bra om dock med lite skånsk accent. nu senast pratade jag med danska manpower, förklarade mitt ärende och hänvisade till hur svenska manpower gör. varpå kvinnan (slynan!!!) svarar "men alltså nu har du ju ringt till danska manpower" *lilla vännen-ton*. jag vet för fan vilket jävla nummer jag tryckt in, jag står och pratar DANSKA med dig din pölse och du tror att jag är dum i huvudet!!! dum kan du va själv och alla danskjävlar som väljer att idiotförklara mig rakt av. ÅH JAG BLIR SÅ ARG!!!



update: oops var liiiite sur där. helt osammanhängade meningar. hahaha!!

Inga kommentarer: