maj 28, 2009

torsdag

nu regnar det igen. så jävla kymigt väder. sol och regn om vartannat. och på min gård blåser det som om det var riktig storm. dock verkar det in blåsa så mycket ute åt gatan till, men hur fan ska jag veta, har ju inte varit ute än. sitter och skriver på en ansökan till ett jobb. asså jobbet är perfekt för mig, eller jag är den perfekta för jobbet, finns bara en hake - det är i stockholm! är verkligen inte alls intresserad av att flytta dit, nu har jag ju inte fått jobbet eller så men bara tanken gör att jag inte vill ha jobbet lika mycket. men men, den som lever får se. jag skubbar dock ganska mycket från filandet på ansökningen eftersom jag fastnat framför youtube med sminkvideor!! brukar kolla på lauren lukes (omg! liveblogg - nu haglar det!!) men fastnat framför en annan brittisk tjej. älskar att kolla på sminktips, även om jag alltid själv har samma make. nu är det lunchpaus och fri tittning!

oops, skulle kanske säga att jag hittade sminktjejen via, Queen Michelle.

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Joooo, kom till Sthlm!!!

anna sa...

nä asså, men jo eller nej. vet inte.