maj 23, 2009

sängen nästa - mmm fågelkvitter

nu har jag gått mellan köket och datorn och ätit kerneboller med kærgården (danmarks motsvarighet till bregott - älskar smör!) samtidigt som jag utropat "det är helt sjukt!", "men asså allvarligt talat!" och "jag menar hur stor är sannolikheten?". sen har jag även sett filmen med mig själv som "smygfilmades" när jag dricker vodka. mkt bra film, kanske postar den imorrn. please give me feedback på det osannolika som hände. jag vet ju att det faktiskt är folk som läser den men ingen kommenterar (förutom mina vänner - love ya) dårå. fylle-anna säger hej.

2 kommentarer:

MLT sa...

såg filmen på nikl, alltså haha! jag bor ihop med en kille som luftscratchar på ekologiska barer. ekologiska barer?!

anna sa...

asså måste säga ja till ekologiska barer - mer ekologi till folket! men luftscratching - nja... men han är så söt!