maj 13, 2009

jävla surprise det skulle va om jag dog av skörbjugg

åh fy fan, the life! asså det måste hända något snarast annars vet jag inte vad. insanity ligger farligt nära. har inte varit utanför lägenheten på typ två dygn. funderar på att gå till netto innan det stänger och köpa ny mjölk, men tror inte jag pallar. idag har jag "bara" sovit tre timmar på soffan. igår var det nog 4,5. gäller att vara glad för det lilla liksom.
matlista sedan jag kom igår morse (i kronologisk ordning):
  • havregryn med mjölk, russin och mandel
  • fullkornsspagetti med smör
  • vetebulle med cream cheese och lemon curd
  • havregryn med mjölk, russin och mandel
  • havregryn med mjölk, russin och mandel
måste snart äta igen. eftersom mjölken är slut lutar det åt en ny bulle eller spagetti. high life 4 real!

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Åh, fan, att det ska behöva bli så pissigt! Hoppas du hittar nytt jobb snart. Alla perioder av sån där ofrivillig ledighet jag har haft har det varit asviktigt att boka/planera in grejer, även om det bara är köpa mjölk. Annars blir det så lät att bara deppa ihop. Hejar på dig!

anna sa...

det går lite upp och ner. vissa dagar är köpa mjölk ett stort projekt och andra är jag on-top. har en helbokad helg i sverige, det är kul.