maj 15, 2009

kvällens: mjukisbyxa och importerad huvtröja

hämtade min underbara giktmedicin innan. så sjukt najzz att jag kommit upp i någotslags fribelopp och bara behöver pröjsa halva kostnaden. det är till såna fantastiska saker mina 37 % i skatt går. sen gick jag en runda i min fina statsdel. fan vad jag kommer att sakna den. v-bro asså, den har allt. jag kan bara önska att jag får chansen att uppleva något likande igen men under andra förhållanden. kommer sakna köpenhamn nåt kopiöst men det finns inte så mycket val. eftersom jag inte drar in några cash kan jag inte riktigt bo kvar - i kombination att jag redan hade bestämt mig för att flytta. försökte ta lite bilder för att "fånga" stämningen det gick inte så bra. min kamera har några lägen då den är verkligt, verkligt värdelös, och en av dem är i mörka förhållanden.



ett riktigt nio-fem hus. saknas bara lite prickar. okej detta var faktiskt f-berg, men det luktade så gott från träden att jag bara drogs in. *lame_brud_81*



moi i ett fönster. syns inte så bra jag vet pallade inte ta ett till.




tänk att bo där uppe med en sån kupa till fönster.




en riktigt mörk och fin v-brogata. dessa kvarteren med de fina husen är to die for.

Inga kommentarer: