maj 08, 2009

livskrash - för vilken gång i ordningen???

just nu är jag verkligen inte på topp. fick igår besked om att jag inte fick jobbet. kände ju det visserligen på mig men man hoppas ju att man har fel. så jälva trist!!!! tack och lov åkte jag hem till pappa igår eftersom mitt internet i lägenheten är nere så det var här jag läste mailet. i vilket fall som helst så grät jag en massa, sen blev jag trött på det, kollade på tv för att bedöva mig men ännu en gång slogs jag av hur mycket skit det är på tv KONSTANT! helt jälva hjärndött, jag pallar kolla typ 5 min på varje skit sen byter jag kanal. fy fan att göra mig av med tv:n kan var något av det bästa jag gjort.

just nu känns livet så jävla meningslöst och jag kan inte låta bli att tänka varför jag aldrig kan få vara lycklig! ibland känns det verkligen orättvist. men å andra sidan, nån lyckoforskare som jag såg på typ... skavlan?? att lycka bara varar i 3 mån sen behöver man en ny kick. i mitt fall är det att inget håller. de premisserna som är uppsatta kraschar alltid efter ca 6 mån, så måste jag börja om igen. vad det än är. ungefär konkurser, dumpning, dödsfall, ändrade familjeförhållanden, vänskaper. i don't know vad som är fel med mig och vem fan jag pissat off för att konstant bli "straffad". så trött på det i alla fall.

planen i huvudet för tillfället är att flytta till vilket random land som helst så att jag kan få jobba med det jag läst SEX JÄVLA ÅR PÅ UNIVERSITETET FÖR!!!!111 ett. jag dör!! andra alternativ är att typ byta bana och bli festfixare/makeup-artist eller god knows what eller typ dra till indiens slum och volontära eller gräva brunnar i afrika (iofs också volontär men annat land lixom). nu ska jag överraska pappa med att dammsuga huset, ändå centraldammsugare och det känns lite lyx. dessutom får jag ut mina aggressioner.

Inga kommentarer: