september 25, 2008

fortsätter nog att spela svår ett tag till

förutom öbon för ett tag sen är det dåligt med action (gårdagens provtagning undantaget), så man borde kanske inte rata honom helt. fick mess i fredags och där han frågade varför jag inte var på stamstället (för att det inte är mitt stamställe, varit där en gång och kommer inte igen eftersom du och dina öpolare hänger där!). pga av min katastrofalt höga promillehalt såg jag inte messet (och att det här med två telefoner inte funkar på fyllan) förrän jag sitter i taxin hem. så då får jag för mig att skicka nåt halvförföriskt. när jag vaknar på morgonen visar det sig dock att jag aldrig fick iväg messet (woho!). funderat nu i några dar om jag borde höra av mig. inte helt övertygad än. han har ju trots allt fula skor, en jacka med fårskinnsinsida och är lite för kort. (var är alla långa killar? det är orättvist att ni bara hookar med korta tjejer! ska jag stå där med en hobbit eller?). and now to the twist. då jag uppenbarligen är lätt störd söker jag på hans lustiga namn på fb. hittar honom och det värsta är att han faktiskt ser trevlig ut! fan också! hoppades iaf på att han var ful på kort. så egentligen har jag dissat honom men man vet ju aldrig vad fredagsvinet säger...

Inga kommentarer: