september 21, 2008

känns som det kvittar om hundra år....

lyckades uppfylla mina fredagsambitioner, med råge! kvällen var mycket lyckad med trevligt sällskap (känner mig nästan lika cool som kidsen jag hänger med, puss på er!).
några mentala kom-ihåg-lappar dock:
-drick inte stora mängder när det blöder från tarmen, det straffar sig rejält
-sluta vara sugarmama och tycka att dankortet är fräckt att använda mest hela tiden (alla har det här)
-inte åka taxi som en tjock amerikan, ben har man för att gå på
-nästa gång du får näsblod på en krogtoalett gå inte ut med en gigantisk papperstuss i näsan och låtsa som ingenting. speciellt om du är onykter, vitblonderad med utsmetat pastellrosa läppstift (10-kronor på netto). folk tror ju att du drar linor på dasslocket. oj. hej naivitet!

3 kommentarer:

Kicki sa...

HAHAHA, du är för schöööön!

MLT sa...

Öh, hade du näsblod?? Typ när? Det hade nog varit roligast om det var på Dunkel a.k.a syndens näste....de har liksom inte ens speglar där?

anna sa...

nej, tyvärr var det på vega. jag kom ut i den ganska upplysta och stora handfatssektionen av damtoaletten med papperstuss modell gigantisk i näsan. lite mer diskret är kanske bättre nästa gång. men å andra sidan, att vara diskret ligger väl inte direkt för mig...