september 09, 2008

Intresseklubben antecknar

Gick bra för Brittan på nån gala nu nyligen (vet att det var MTV men vill gärna låtsas som om jag inte har så bra koll på ototalt onödigt grejor fast jag egentligen läser alla kändis-skit-sidor som finns att komma över). Trodde först att det var gamla bilder, för hon såg ju precis likadan ut! Om jag inte missminner mig så hade hon tuggummi i käften då också (hade hon haft samma mamma som jag hade hon tidigt fått lära sig kommandot: "Svälj!" som jag beordrades vid viktiga tillfällen då man glömt spotta ut tuggummit, fast sen lärde hon mig också att det kunde fastna i tarmarna, oh well jag blev ju ganska normal).

Vickan Beckham är en stor snackis, hon har ju klippt av sig håret. Det är väl fint men jag tycker att hon borde skaffa en ny sminkös alternativt bättre puder till pannan sin. (Usch, det kanske var elakt men hon kan ju köpa hela världen så varför inte lite puder typ)

Annars så ska ju Big Bang återskapas i dagarna, hoppas på ett svart hål eller två. Mitt ex pappa jobbade där nere ett tag (på CERN alltså), faktiskt lite coolt.

Nytt i vida världen är även NKOTB:s comeback. Fresh.

Inga kommentarer: