september 16, 2008

Insomnia

Vill tacka min feber som gjort mig sängliggande (okej, lite var på soffan men jag har ingen tv så det spelar ingen roll var jag ligger) i dvala hela dagen, speciellt eftersom halva kvällen försvann i ett töcken. Tack till min optimism som sa att jag självklart kan vara på jobbet halv åtta imorrn bitti (inte alls stressad över att jag borde sovit för två timmar sen, nejnej). Vill även tacka fotänden för att det inte funkar att somna där som det alltid har gjort när jag har svårt att sova (vad är det frågan om? du kan inte bara sluta att funka som psykologisk grej, ska jag börja prova somna på golvet eller vad?). Stort tack till den nyttiga kost jag inmundigat som sjuk, den ligger väldigt bra i magen (nyss plockade jag upp en M&M från golvet med foten, mums!).

Nu provar jag igen.

(Icke att förglömma: men vill gärna tacka mina grannar som påverkade min sömn under gårdagsnatten med att knulla vid halv fem-snåret. Trodde fan det bodde en gammal gubbe bredvid mig, han verkar iaf ha mycket god prestanda. Men att sängfanskapet knarrar är så stereotypt. Ni kan väl ligga på golvet och pippa så jag kan sova!!!)

2 kommentarer:

MLT sa...

Men stackars raring! Har jag smittat dig?

anna sa...

Skulle gärna säga ja (hihi!) men jag var ju kass redan på fredagkväll så det är nog nån på Istedgade som hostat på mig.