december 02, 2008

nära skjuter ingen hare.

just det, helgen. riktigt roligt att hänga med min bror. så glad att jag har honom. efter att vi lyssnat på maxvolym på stereon bestämde vi oss för att dra till v*ga. pallade inte kredd så vi körde mainstrem. kom dock på efter ett tag att vi var tvungna att dela på oss, igen som stöter på mig om jag sitter med en bredaxlad, tvåmeters kille. han gick ner och lyssnade på house och jag stannade vid min sorts musik. måste varit något amerikanskt basketlag *fördomsfull* (skrev först fördumsfull, spot on!) för det var mycket låååånga och inte så skandinaviska killar. jag struttade runt med tuttarna väl synliga och njöt lite. fick lite visslingar och då tappade jag sugen lite. började snacka med en söööt kille som visade sig vara tysk (inget fel med det väl?). han hade svart skäggstubb och dave gahan-hår. vi stod och flörtade rätt rejält. fick många komplimanger i klassen "du är vacker". jag tog det till mig och sa snällt tack. däremot så var han inte så inne på hångelgrejen. don't ask me why. frågade tom om han var gay (ofint kanske, men håret var så nice att det skulle inte förvåna mig). men samtidigt, vad skulle jag göra egentligen? ta hem honom med bror på soffan? nej, nej, så jobbar inte jag. gött med lite uppmärksamhet ändå. blev av med honom när jag fastnade på toa för att knäppa bodyn. är ju inte det mest diskreta att stå med två händer under kjolen, lite lätt skrevande och fibbla med tryckknappar. bjöd vakterna på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. Även om det inte blev hångel kunde det kanske bytts ett nummer? tänkte jag skriva nu, men sen kom jag på att vad fan spelar det för roll att jag skriver det nu, det är ju onsdag och flera dagar sedan det där. Så jag skriver: HÄRLIGT att hänga lite med en Gahansnubbe och HÄRLIGT med komplimanger!

2. Stod vakterna inne på toa och tittade på när du knäppte??

anna sa...

1. hann inte få hans nummer tyvärr, men det är precis som du säger fantastiskt för egot och för mina ögon att höra vackra saker och se på något vackert.

2. tror att det var nån städare/vakt där, stället var helt tomt, bara jag kvar, sen gick nog nån knapp upp och jag knäppte även ute i lobbyn. sån är jag liksom. men va fan får jag folk att skratta är jag ganska nöjd.