december 16, 2008

paketinslagning

årets första klappar är inhandlade. dock inte seriösa sådana utan lite billigt skit jag hittade på netto som jag ska ge bort på julfesten imorgon. *försöker få in julkänslan* den ena klappen blev jag ganska nöjd med. ett litet kit med "köksredskap" bestående av 6 påläggsgafflar, 3 smörknivar och 2 korthållare (såna med clips som står upp) alla med en mycket ful beige keramikängel på. gud vad den personen som får det kitet kommer att bli glad! *julmys åt alla*. har inte riktigt bestämt om jag ska köra snygg/sexig eller sexig/slampig som festoutfit. får helt enkelt ta det som känns mest rätt i morgonbitti. jag litar blint på att mitt morgontrötta och vresiga sinne kommer att dra den korrekta slutsatsen. nu ska klapparna slås in med det enda julpappret affären hade att uppbringa (nalle puh). och sen måla naglarna juligt röda. *pepp*

Inga kommentarer: