december 15, 2008

you win some, you loose some

jag har av någon outgrundlig anledning tappat lite i vikt. eller jag har väl inte ätit mig hur huset helt enkelt. för rört på mig har jag verkligen inte gjort, eller jo räknas den där pilatesen jag gjorde för fyra veckor sen på golvet vid datorn??? vet jag inte om det har att göra med min nya medicin heller. eller om det har att göra med att jag spydde x antal gånger igår, men det pratar vi inte om. saken är den att jag blivit av med lite mage. men jag måste säga att jag saknar den litegrann. det var så gött när jag satt ner med en kula som pattarna liksom kunde vila på. då behöver jag inte sträcka på ryggen liksom utan jag kan börja mig över magen och stötta på den. nu känns det lite tomt och pattarna hänger mer över magen helt supportless. alltid är något som är fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Ska from now on vara glad över tuttsupportsmagen. Bästa peppen!

anna sa...

det ska du vara! jag tror jag äter tillbaka min under julen. blir nog bäst så.