december 03, 2008

*sparkar mig själv i baken*

imorgon är det då dags igen. jag ska på intervju nummer två hos företaget. hoppas så himla mycket att jag får det (ingen jinx, snälla världen!). hade varit underbart att slippa vara arbetslös efter julen. plus att jag tror att jobbet skulle kunna passa mig perfekt. nu ska jag måla om naglarna för att jag kände att svart var lite "o-intervjuigt". men det blir någon annan härlig färg (vinrött?) jag menar, vill de inte anställa mig för min nagellacksfärg så är de verkligen ingenting att ha. outfiten vet jag däremot inte riktigt. huvudsaken är att jag känner mig snygg/bekväm/whatever och kan skruva upp självförtroendet på max. vill att de ska se en tjej som trevlig och charmig som har rätt kunskaper och kompentens. för det är mig ni vill ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh lycka till! Håller tummarna. Klart det är dig de vill ha!

anna sa...

tack! det gick ganska bra. men de ska ha lite fler intervjuer nästa vecka så jag måste vänta lite till. åh, vill ni liksom veta nu!! men men, positiv är att jag är en av de få som pratar svenska, vilket är vad de behöver, ibland vill det sig. tror att de gillar mig..