december 21, 2008

rapport från helvetet

alltså, jag finner knappt ord. jag är långt ifrån konservativ med mitt hår. har haft färger, slingor och frisyrer genom åren. ofta tycker jag det är roligt med förändring........ tills nu. jag ser ut som fan!!!!!1111ett. som en satans tant har jag blivit klippt. okej, håret var riktigt, riktigt slitet och behövdes kapas men inte på detta vulgära viset. jag kände på mig att jag inte kunde lite på den tjocka, fula bögen till frisör. håret är kort, alldeles för kort. men det värsta är egentligen inte längden utan att det är en icke-frisyr. önskar av hela mitt hjärta att det typ var agyness deyn-snyggt men det är det inte. jag vet att hår växer ut och så men det är en klen tröst. dessutom försökte jag avhjälpa fulheten genom att bleka utväxten, så nu har jag gul-orange hårbotten och vit-lila längder. jag gick bananas med silversschampot för att motverka gulheten och det hjälpte lite. just nu är jag mycket glad för att jag köpte en flaska med 500 ml silverschampo. det är värsta är att jag ska hem till familjen och kommer att träffa släkten. jag fasar redan nu för alla "oj då" och bekymrade blickar. de enda tillåtna kommentarerna är som jag fastställt: "fan vad ballt!" "shit, coolt" "åh, vad du är häftig anna." "jag skulle också våga var så modig som du!". hör ni det??? detta är det enda som kommer att tolereras. nu ska jag gå och sminka mig med ett halvt ton smink så blir nog allt bättre.

Inga kommentarer: