november 11, 2008

7 saker

jag antog utmaningen att berätta 7 saker om mig själv. vassego.

1. jag har bucklat minst bilar tre gånger i mitt liv, med mig själv vid ratten. förstört en vindruta genom att krascha in i en häck. sabbat kofångaren bak så jag började svänga lite tidigt ur en parkeringsficka. värst var en postskåpbil där reparationen gick på 40 000.

2. har en enorm besatthet av att mina luftvägar i näsan ska vara fria. snyter mig ofta och hårt. vaknar mitt i natten av att jag petar hjälplöst i näsan. får som resultat näsblod light ganska ofta. plus att jag inte har någon skiljevägg lite längre upp i näsan.

3. har precis som personen som utmanade mig funderat mycket på tjejsex. har väl alltid gjort det mer eller mindre. borde verkligen prova, har kanske missat nåt helt.

4. en av mina favorithobbies eller snarare någonting jag har svårt att låta bli är att vimma (numera jiffa väl) vaskar med skurcreme. speciellt sådana som är bruna av kaffe eller te. tomteskum går också bra. brukar vimma borta också, det blir ju så blankt och fint! tycker om badrumsvaskar också, har dock ingen själv numera.

5. ända sedan barnsben har det påpekats för mig att har motorik som en gammal gris. (anna, 5 år: "jag är ingen gammal gris!"). går in i möbler, snubblar, vrickar fötterna, osv. har slagit ut halva mina båda framtänder och har slagit i knät så illa att det nu är kroniskt sjukt.

6. extremt bruk av "absolut torr" i ungdomen och under alla baler jag gick på som student har utvecklats till att jag inte svettas i armhålorna. däremot under och mellan brösten, i pannan och på ryggen.

7. hör nog egentligen inte så dåligt som jag brukar påstå. är bara disträ och orkar inte lyssna.


om mina vänner kix och nikko är sugna så vill jag veta 7 saker om er.

Inga kommentarer: