november 25, 2008

smaken är som baken

min kollega som väl går under benämningen pluzzz-size, har emellanåt ganska "fräcka" kreationer. minnet av skjortan hon hade i somras med ett påsydda jeansfram- och baksidor över bröst resp. rygg är fortfarande mycket levande i mitt medvetande. synd att jag aldrig fick till ett foto. sen har hon ett par döläckra *tiffany persson* turkosa skor som hon har med turkosa nätstrumpor *fashion*. kallare väder brukar ju resultera i mer kläder. mitt absoluta hatobjekt i allmänhet när det kommer till vinterobjekt är såna små fluffiga halsdukar, som är i syntet men som är luddiga. vet inte vad de heter men de är så groteskt fula. idag sportades en grisrosa fulhalsduk i kombination med gammelrosa poncho. jag är inte så svårtflörtad men där gick gränsen för vad kräkreflexen klarar.

Inga kommentarer: