november 26, 2008

när min faster svarade på mailet använde hon en smiley, pappa skrev grattis med storlek 36. fint!

blandade skutt och småhopp, some good some bad. dåligt är att knät är så stort (sorry about the knäbloggning) att jag går som en blandning mellan "mitt ena ben är 10 cm kortare" och "jag har bajsat i byxan och måste dela på benen när jag går". inte så hett. het var däremot gjutjärnsgrytansom jag värmt upp till 200 grader när jag satte på snabbvärmen på ugnen för 20 min sen. bra saker idag var att jag har gjort min första utbakade eller ja, franska fläta. känns grymt, börjar få lite styr på det här med flätning, för en månad sen kunde jag knappt fläta hår alls. annan ganska nice är att jag använt min mammas/mormors gamla trenchcoat för första gången. vet inte varför det dröjt så länge. men det är iofs först nu jag har den i min ägo. nu är det ju så att jag sparat det bästa till sist. mannen från firman jag var på intervju ringde idag. YAY!!! han undrade om jag fortfarande var intresserad. jag bara: "hell yeah!". okej, inte riktigt men. han tror att det nog blir ett jobb till mig. han kunde inte lova till 100% men ville att jag skulle komma och snacka med dem igen nästa vecka. nu ska jag inte jinxa nåt men, fy fan vad gött!!! jag blev så glad att jag mailade halva min släkt och jublade. kan ju liksom inte gärna jubla på jobb eftersom jag inte vill prata med dem om det. idag känner jag mig mycket nöjd med mig själv. så jag ska fira genom att ligga med knät i högläge, kolla på closer och äta vitt bröd. puss världen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss tillbaka!! underbart med jobbet!!

anna sa...

tack! hälsa spanien från mig.