november 21, 2008

jaja, vad är en bal på slottet?

förmodligen sist kvar i hela kontorsbyggnaden men jag är vid ganska gott mod ändå. kom sen till jobb idag eftersom jag först inte var säker på om jag borde gå eller inte. jag höll dessutom på att svimma precis när jag tagit på jackan. efter toabesök och lite pustning på sängen cyklade jag ändå. tänkte att det var bättre om jag var bland folk om jag mår dåligt än ensam i lyan. den där scary tanken på att ligga död och ingen saknar en kan jag ju kämpa mot om möjlighet finns. funderar på om jag ska köpa något käk på vägen hem men har ingen aning om kontostatusen. borde ju visserligen komma pengar i dagarna. annars blir det väl lite godis bara för att det är fredag och jag är ensam. lite popcorn får det nog också plats med. är popcornberoende, mitt 20-pack micropop är snart slut.

Inga kommentarer: