november 09, 2008

inser ju nu att han är vill lite mer än jag

trodde i min vinfylla i fredagsnatt att jag aldrig svarade islänningen om hans måndagsförslag. men såg igår att jag visst hade svarat. försökte nog antyda att det var idag som gällde och att måndagen inte var intressant. men det framstod nog mest som att jag var sjukt sugen på honom, vilket till viss del var sant men jaja. snubben messade iaf imorse och frågade om vi skulle ses ikväll istället. en söndag? ännu mindre än en måndag faktiskt. nu fattar jag ju att han verkligen är intesserad, trist läge liksom eftersom jag inte ser någon mening att dejta honom. jag kommer bara att göra mig till eller vara otrevlig och involvera hans känslor då är bara fel. funderade på om jag skulle hålla kvar honom som ett ligg fall i fall jag blir sugen en helg men jag beslutade mig för att det skulle vara ganska svinigt. det är lite sjukt att inse att jag själv är skitstövlen förtillfället, men ganska gött samtidigt att veta att jag har makten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Förlåt för att jag varit så kass på att svara men jag har varit så sjukt seg. Vet du hur drygt det är att jobba på fucking netto! Från torsdag till idag. Fy fan. Värsta jag gjort i mitt liv. Okej inte riktigt men nästan. Dessutom har jag gått upp klockan sex hela helgen. Nej vi får sluta kommunicera genom bloggarna vad är grejen med det :|

anna sa...

haha, så det var du som kommenterade innan. visste inte helt säkert. what's up med alla nicknames? *gammal kvinna* jaså, du jobbar på netto, eller har jobbat kanske man ska säga... shit, vad packad jag var när jag skrev som snöfallet hos dig.
du skulle varit med på simpelt v igår förresten, träffade en skum snubbe som påstod sig vara professionell tjuv. så sjukt! ska skriva om det sen, måste bara se färdigt filmen jag kollar på. tjipp!