oktober 06, 2008

fjuttigaste utgiften på kort, en cola och ett paket näsdukar 9.50,-

förra veckan hade jag en riktig härdsmälta. var helt oinspirerad på jobb, kunde knappt prata. var så nere och tjurade bara i telefon när pappa försökte muntra upp mig. insåg lite för sent att det såklart var los hormones som spelade mig ett spratt. jag är gärna en menstjej men blir irriterad på att jag går på kroppens alla lätta trick. men surigheten och tjurigheten varade inte så länge den här omgången. någon måste de senaste dagarna injicerat mig med nåt lyckopiller för allt är bara fina fisken (om man bortser från att jag var tvungen att säkerhetsspy innan jag gick in på resturangen för att jag hade trissat upp mig själv så mycket på tågresan över sundet att jag höll på att spy så jag var tvungen att stoppa fingarna i halsen bakom ett elskåp och sen mörka allt för familjen och säga att jag bara gick och köpte en cola för jag var så himla törstig, oh lögnens mästarinna!). igår var jag så nöjd med att umgås med mig själv och tyckte om mig själv så mycket att jag nästan såg glasberget torna upp sig framför mig. fast lite lätt schizofreni har ju knappast skadat nån. älskar att ha intelligenta diskussioner med mig själv där jag har svar på tal och fantastiska punchlines.

Inga kommentarer: